Algemeen
-
Op je desktop: wanneer je naar de website van de Cosy House Collection gaat, zie je een kleine knop in de rechterbovenhoek van de pagina met Inloggen. Door hierop te klikken, kom je op een pagina waar je inloggegevens kunt invoeren. Als je een account hebt, vul je gewoon je e-mailadres en wachtw...
-
Hoe retourneer ik een artikel?
Het spijt ons te horen dat je je nieuwe artikelen naar ons wilt retourneren. We staan voor je klaar en helpen je graag bij het verwerken van een retourzending. Stuur een e-mail naar support@cosyhouse.nl of vul ons contactformulier hier in. -
Bij Cosy House Collection willen we dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Als je dat niet bent, dan helpen we je graag om je items voor iets anders te ruilen. Stuur een e-mail naar support@cosyhouse.nl of vul ons contactformulier hier in.
-
Ik heb het verkeerde verzend-/factuuradres ingevoerd. Wat moet ik doen?
Verzendadres: als je het verkeerde verzendadres hebt ingevoerd, kan dit in je account worden bijgewerkt. Als je een meer directe oplossing nodig hebt, neem dan contact op met de klantenservice via e-mail of het contactformulier. Factuuradres: helaas hebben we geen manier om je factuuradres te wi... -
Ik heb problemen met afrekenen. Wat moet ik doen?
Soms doet technologie gewoon niet wat je nodig hebt. Als je problemen hebt met afrekenen, stuur dan een e-mail naar ons klantenserviceteam op support@cosyhouse.nl. We kunnen je bestelling telefonisch aannemen en je je Cosy-producten bezorgen. -
Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?
Als je problemen hebt met inloggen op je account, is het mogelijk dat je er nog geen hebt gemaakt. Volg de stappen in het gedeelte Hoe maak ik mijn account aan? van de veelgestelde vragen. Als je nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar ... -
Kan ik mijn bestelling wijzigen of er iets aan toevoegen?
De beste manier om je bestelling te wijzigen of er iets aan toe te voegen, is door contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar support@cosyhouse.nl of hier ons contactformulier gebruiken. -
Soms verzenden we artikelen van één bestelling in afzonderlijke dozen voor het gemak van levering. Geen nood. Je hele bestelling wordt geleverd. Ga naar je Cosy House-account, klik op je huidige bestelling en zoek het trackingnummer van de items die je mist. Als je problemen hebt, neem dan contac...
-
Wat kan ik met mijn account doen?
Je account kan voor verschillende dingen worden gebruikt. Wanneer je een bestelling plaatst, kun je in je account je trackinggegevens bekijken. Je kunt ook je bestelgeschiedenis bekijken en je verzendadres wijzigen. Klik hier om in te loggen op je account en een van de bovenstaande functies te g... -
Wat zijn de retourrichtlijnen?
De volgende richtlijnen zijn door de Europese Unie opgesteld voor online retourzendingen om consumenten te beschermen. Dit zijn de belangrijkste punten: Recht op herroeping: je hebt een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen vanaf de datum waarop je de goederen ontvangt om van gedachten te veranderen e...